Subject: ELTS eelnõu - salvestus ja tarbimise juhtimine
From: "Egert Luukas"
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 12 Jun 2024 08:11:15 +0300

Saatja: Lauri Oks <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 11. juuni 2024 20:07
Adressaat: Lauri Oks <[email-masked]>
Teema: FW: ELTS eelnõu - salvestus ja tarbimise juhtimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea turuosaline

Saadan Kliimaministeeriumi palvel edasi info Elektrituruseaduse muudatuste 
kohta.

Lugupidamisega

Lauri Oks

Energiaturgude analüütik | Energy Market Analyst

+372 5564 3231

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the 
sender immediately and destroy this e-mail.

Said selle kirja, kuna Eleringi õigustatud huviks on jagada oma partneritega 
gaasi- ja elektriturul toimuva kohta informatiivset teavet. Juhul, kui Sa ei 
soovi rohkem Eleringilt antud infot saada ja soovid listist lahkuda, palun 
saada vastav kiri [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Tauno Hilimon < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 11, 2024 1:58 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Karin Maria Lehtmets < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Tarmo Tambur < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Rein Vaks < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: ELTS eelnõu - salvestus ja tarbimise juhtimine

Tere

Saadame teile elektrituruseaduse muutmise seaduse eelnõu viimase versiooni 
(salvestus ja tarbimise juhtimine) ja kohtumisel näidatud ettekande slaidid 
(salvestusega seotud sätteid vastavalt kohtumisele on eelnõus täpsustatud, 
seega selles osas erinevus ettekandega).

Eelnõu ja seletuskiri ei ole läbinud õigusosakonda ja Justiitsministeeriumi 
täiendavat kooskõlastusringi, seega palun arvestage sellega.

Tervitades

Tauno Hilimon

Energiaturgude ekspert
Energeetika osakond
Kliimaministeerium

Mob: +372 5885 1226  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
|  <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee | 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn